Ahmet Pandir

Ben yerine Biz

Yılbaşı Kampanyaları!

Bildiğimiz gibi yılbaşı hızla yaklaşıyor ve sürekli olarak yeni kampanyalar önümüzde çıkıyor her geçen yıl daha yaratıcı daha inovatif olan girişimler cross-marketing konusunda büyük büyüme var.Markalar sinerji yaratıyor, kimisi medya bütçesi üstleniyor kimisi indirim veriyor ama hepimiz tüketicilerin kalbini kazanmaya çalışıyoruz.

Belki şu dönemde en önemli olan ve gelecekte başarının büyük parçası olacak bir konu, teknoloji alt yapıdır. Yani aynı anda bir çok dijital kampanyayı yürütebilmek, takib edebilmek ve kampanya başına başarıya ölçebilmek. Bu konuda bir çok firma ciddi alt yapı yatırımları yapıyor ve görünen o ki gelecekte salt reklam değil başarı başına elde edilen ciro paylaşılacaktır (CPO).

Bu online satış yapan firmalar için yeni bir savaş alanı ve marka bilinirliğinin önemli olduğu bir konu nitekim markalar güclü, trendi, yeni veya inovatif markalar ile işbirliği yapmak isteyecektir.

Örnek olarak aşağada mydays – Paro işbirliğini sunuyorum, iki marka güçlerini birleştiriyor ve yılbaşında Paro üyeleri için harika bir avantaj sunuyor.

Paro Yılbaşı Kampanya

 

Leave a comment

Information

This entry was posted on December 16, 2011 by in CPO, mydays, pazar, reklam and tagged , , , .